مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-03سياسي

کمک مومنانه| جوانانی به سبک محیای محمد و آل محمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در حالی آغاز شد که تلفیق وضعیت قرمز کرونا و رطوبت 90 درصدی خوزستان باید هر قدمِ حتی مشتاقی را از حرکت باز می داشت.

اما جوانان غیور پایگاه مقاومت بسیج شهید سید مرتضی شفیعی مرحله دوم کارگاه تولید دستکش پلاستیکی را با این شعار که باید به فرمان ولایت فقیه لبیک گفت، از عید قربان شروع کردند.

این جوانان روزانه 2500 جفت دستکش پلاستیکی جهت توزیع در بین بیمارستان های محل بستری بیماران کرونا یی تولید میکنند.

علی، بسیجی 18 ساله این پایگاه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چه جذبه ای شما را به اینجا کشانده است گفت: میتوانستیم در خانه بمانیم و نگران سلامتیمان باشیم اما شاید باورتان نشود، پدر و مادرهایمان از خودمان مشتاق تر بودند.

علی با خجالت سرش را پایین انداخت: هر روز که برای کار در کارگاه از خانه بیرون میزنم مادر مرا از زیر قرآن رد میکند، میدانم نگران است اما هیچوقت کلمه ی نرو یا به ما چه مربوط است را بر زبان نیاورده و حتی وقتی که میبیند خسته شده ام سرباز امام زمان (عج) خطابم میکند و انرژی رفته دوباره به دست هایم باز میگردد.

محیای محمد و آل محمد سید از اولین مرحله کمک های مومنانه دل به میدان زده بود، او از مسوولیتی میگفت که اگر بچه شیعه ها آن را به دوش نکشند بر زمین می م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| جوانانی به سبک محیای محمد و آل محمد

کمک مومنانه| جوانانی به سبک محیای محمد و آل محمد